Witamy w naszym centrum pomocy technicznej
Aby usprawnić obsługę zgłoszeń i lepiej wykonać Twoje zlecenie naprawy, korzystamy z automatycznego systemu zgłoszeń. Każdemu wnioskowi o wsparcie przydzielany jest unikatowy numer RMA, za pomocą którego można online śledzić postępy napraw i odpowiedzi. W celach informacyjnych zapewniamy pełne archiwa i historię wszystkich zgłoszeń serwisowych. Do przesłania zgłoszenia wymagany jest prawidłowy adres e-mail oraz odpowiednie dane.ZASADY ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO:
1. Klient powinien dostarczyć reklamowany sprzęt do serwisu HatPol we własnym zakresie, a w formularzu zaznaczyć "Wysyłka na własny koszt".
2. Firma HatPol wysyła kuriera po reklamowany sprzęt tylko w szczególnych sytuacjach lub jeśli określa to karta gwarancyjna dołączona do urządzenia podczas zakupu.
3. Serwisujemy urządzenia tylko z naszej dystrybucji, czyli marki takie jak: Leelen, SafeAutomation, IronLogic, @SMART.
4. Zgłaszać w systemie należy urządzenia gwarancyjne oraz pogwarancyjne, urządzenia wysłane z pominięciem serwisu RMA nie zostaną przyjęte na serwis!.
5. W celu dokonania zgłoszenia reklamacji prosimy wcisnąć przycisk "Utwórz nowe zgłoszenie" i postępować kolejno według formularza.
ADRES SERWISU:
Serwis HatPol
33-300 Nowy Sącz
ul. Tarnowska 105
Tel:. (18) 414 47 83 (dla kuriera)
Uwaga! Serwis nie udziela informacji telefonicznie o stanie napraw, prosimy oczekiwać informacji w systemie RMA. Wszelkie pytania odnośnie zgłoszeń serwisowych również należy sygnalizować za pośrednictwem serwisu RMA.